ניוזים חמיםחדשותחינוך

שלוש עובדות גן ילדים בחולון נעצרו לפני זמן קצר בחשד להתעללות ואלימות. ההורים ביקשו לראות צילומי המצלמות ונחרדו לגלות סייעות המתעללות בילדיהם

שלוש סייעות בגן ילדים בחולון נעצרו לפני זמן קצר בחשד לאלימות כלפי הילדים. ההורים שיחזרו צילומי מצלמות וגילו את המעשים. עורך דינן של הסייעות: "לא עשו דבר, שלא נעשה בעוד גנים רבים"

עוד לא נרגעו הרוחות מפרשת ההתעללות והאלימות הקשה כלפי הילדים בגן ברמלה והיום נחשפת פרשת התעללות חדשה, הפעם בגן ילדים בחולון.

לפני זמן קצר, נעצרו שלוש עובדות – סייעות בגן, החשודות במעשים אלו, כפי שעלו מצילומי מצלמות אבטחה בגן.

בעקבות חשדות שעלו בהורים, הם ביקשו לראות את צילומי המצלמות בגן. ההורים שחזרו את הקבצים שנמחקו מהתיעודים ושם גילו מראות קשים בהם נראות סייעות מטיחות ילדים למזרן, גוררות ילד על הרצפה ואף סוטרות לאחד הילדים.

עורך דינן של הסייעות, שי שורר, מסר בתגובה: "יש לגנות כל התעללות בחסרי ישע ובפרט בילדים תמימים בגיל הרך. עם זאת, יש לבחון כל מקרה לגופו. מצפייה בסרטונים שהוצגו עד כה עולה כי יש להכין אגף בנווה תרצה לרוב הגננות בארץ. אין שום דבר שלא נראה או קורה בכל גן אחר. התנהגות הגננות במקרה זה לא נעימה, אך עם זאת לא עברה לתחום הפלילי לדעתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות